Mi és a partnereink információkat – például sütiket – tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat – például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat – kezelünk személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez, nézettségi adatok gyűjtéséhez, valamint termékek kifejlesztéséhez és a termékek javításához. Az Ön engedélyével mi és a partnereink eszközleolvasásos módszerrel szerzett pontos geolokációs adatokat és azonosítási információkat is felhasználhatunk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhat ahhoz, hogy mi és a partnereink a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk. Másik lehetőségként a megfelelő helyre kattintva a hozzájárulás megadása előtt részletesebb információkhoz juthat, és megváltoztathatja beállításait.
Felhívjuk figyelmét, hogy személyes adatainak bizonyos kezeléséhez nem feltétlenül szükséges az Ön hozzájárulása, de jogában áll tiltakozni az ilyen jellegű adatkezelés ellen. A beállításai csak erre a weboldalra érvényesek. Erre a webhelyre visszatérve vagy az adatvédelmi szabályzatunk segítségével bármikor megváltoztathatja a beállításait.
Garanciális és Szerviz Feltételek
Cégünk elkötelezett a megbízható és kiváló minőségű termékek forgalmazása mellett. Az alábbiakban részletezzük a nálunk vásárolt vonalkódolvasókra és egyéb eszközökre vonatkozó garanciális és szervizfeltételeket, hogy partnereink számára a lehető legzökkenőmentesebb ügyintézést biztosítsuk.
1. Általános garanciális feltételek
- Jótállás időtartama: Az általunk forgalmazott termékekre a gyártó által biztosított, termékspecifikus jótállási idő érvényes. Ez a garanciaidő terméktípusonként és gyártónként (pl. Zebra, Honeywell, Datalogic) eltérő lehet, melyet a termék adatlapján, illetve a vásárláskor kiállított számlán vagy garanciajegyen minden esetben feltüntetünk.
- A jótállás érvényessége: A jótállás a vásárlás napjától kezdődik, és kizárólag a rendeltetésszerű használat mellett fellépő, igazolhatóan gyártási vagy anyaghibából eredő meghibásodásokra vonatkozik.
- A jótállás formája: A meghibásodott készüléket a jótállási időn belül díjmentesen javítjuk vagy – saját belátásunk, illetve a gyártói előírások szerint – azonos típusú, hibátlan termékre cseréljük.
2. A garancia nem terjed ki (Kizáró okok)
A garancia érvényét veszti, és a javítás térítéskötelessé válik az alábbi esetekben:
- Fizikai sérülés: Leejtésből, ütődésből, törésből, repedésből vagy egyéb külső mechanikai behatásból eredő károsodás.
- Folyadékkár: Bármilyen folyadékkal (víz, kávé, vegyszer stb.) való érintkezésből származó meghibásodás.
- Nem rendeltetésszerű használat: A felhasználói kézikönyvben leírtaktól eltérő használat, túlfeszültség, nem megfelelő hálózati adapter használata.
- Szakszerűtlen beavatkozás: A készülék jogosulatlan felnyitása, megbontása, házilagos javítása vagy átalakítása.
- Természeti károk: Villámcsapás, túláram vagy egyéb elemi kár okozta meghibásodás.
- Kopó-fogyó alkatrészek: A természetes elhasználódásnak kitett alkatrészekre, mint például akkumulátorok, kábelek, dokkoló csatlakozók, a gyártó által meghatározott, általában rövidebb (pl. 6-12 hónap) garanciaidő vonatkozik.
- Szoftveres problémák: A felhasználó által telepített szoftverek, vírusok, vagy szakszerűtlen konfiguráció által okozott működési rendellenességek.
3. A garanciális ügyintézés menete
A gyors és hatékony ügyintézés érdekében kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
- Hibabejelentés: Mielőtt a terméket visszaküldené, kérjük, vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel e-mailben (info@cimke-pack.hu) vagy telefonon (+36 1 219 54 26). Adja meg a készülék típusát, sorozatszámát és a hiba pontos leírását. Kollégáink segítenek a hiba beazonosításában, és gyakran már távolról is megoldást találhatnak.
- RMA szám kérése (Hibajegy): Amennyiben a készülék visszaküldése szükséges, kollégánk egy egyedi RMA (Return Merchandise Authorization) azonosítót vagy hibajegyszámot generál Önnek. Kérjük, ezt a számot jól láthatóan tüntesse fel a csomagon. Az azonosító nélküli csomagokat nem áll módunkban átvenni.
- Visszaküldés: A meghibásodott készüléket gondosan, az esetleges további sérüléseket elkerülő csomagolásban, lehetőség szerint minden gyári tartozékával együtt juttassa el központi szervizünkbe.
- Fontos: A szervizünkbe történő beszállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli. A javított vagy cserélt készülék visszajuttatásának költségét cégünk állja.
- Bevizsgálás és javítás: A beérkezést követően technikusaink bevizsgálják a készüléket. A javítási folyamat megkezdéséről és várható időtartamáról tájékoztatjuk. Törekszünk a javítási idő minimalizálására, de ez függ a hiba jellegétől és a szükséges cserealkatrészek elérhetőségétől. A legtöbb esetben a garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító szakszerviznek, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-3 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
4. Különleges esetek
- Meghibásodás az átvételtől számított 72 órán belül (DOA - Dead on Arrival): Ha a termék már az első üzembe helyezéskor hibásnak bizonyul, kérjük, haladéktalanul jelezze felénk az átvételtől számított 3 munkanapon belül. Ilyen esetben – amennyiben a hiba gyártási eredetű és a készülék sérülésmentes, gyári sértetlen és hiánytalan csomagolásban visszajuttatásra kerül – lehetőség szerint soron kívüli cserét biztosítunk (készlettől függően).
- Garanciaidőn túli javítás: Lehetőséget biztosítunk a garanciaidőn lejárt készülékek díjköteles javítására is. Ebben az esetben a bevizsgálást követően minden esetben részletes árajánlatot adunk a javítás költségéről.
- Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben, vagy telefonon az ügyfélszolgálaton.